tisdag 1 maj 2012

Härliga tider...

Efter en vecka med tre!!! avlusningar och 1000 kr fattigare åkte vi till Mariebergsskogen nere i stan... 


Tänk så stor Tuva har blivit som t o m flätar sitt hår själv.. 


Klappar en jättesöt liten ponny..


Vi träffade på så vackra fina hönor med tupp


Korv är gott


Skönt att krama pappa lite



Här tränar flickorna på att göra hage och fixa lite mat till Bonnie och Flingan ska vi låna 4 veckor i sommar



Fick lite tid över till att quilta färdigt min franska quilt.. här syr jag på lukkekanten.. Dock blir det utan volang som det var tänkt.


Och här hänger den i Eken:)


Här är quilten som jag kallar Engelska quilten



Har förstått att jag måste få iväg min Brothers på koll sen den "brakade".... Himla tur att jag har min gamla Husqvarna kvar:)

Nä, nu ska jag göra mannagrynsgröt som flickorna beställde till kvällsmat

Ps.. till helgen ska jag och några till ställa ut var sitt verk på biblioteket i Skoghall 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar