onsdag 16 maj 2012

Idag har jag...

..haft fullt upp med ett förkylt barn, bakat bullar som det var evigheter sedan jag gjorde och ett     saftkok av röda vinbär. 


Och så sydde jag.. började följa ett mönster men efter en halv text insåg jag att jag ville mera:).. Så jag har bl a plussat på en innerficka ala Ingermodell..



Utsidan blev nästan som mönstret.... Tygerna är föresten från Lapp-elisa..




Så här blev väskan färdig.. sydde även i en dragkedja.. Den här ska min mamma få i morsdagspresent... tror jag... Fast jag måste nog sy fast remarna ser jag nu:)



Hittade i en gömd låda remsor med hästmotiv så jag sydde färdigt toppen på den... Det blev 3 x 5 rader och så ska det på en kant med ett hästskotyg...

Ja, så nu är jag lite trötter... ska bli skönt att krypa ner i sängen om en liten stund..

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar