torsdag 30 augusti 2012

tjosan...

Idag har jag tyvärr inga bilder.. mest för att jag har haft fullt upp med upphängning av alsterna inför Ö konstrundan här på Hammarö.

Jag hade gjort upp plan A hur jag ville ha mina alster och när jag kom till Brukshotellet inne på Skoghall så upptäckte jag att den inte höll riktigt.

Glömde bort att det var visst fler som skulle ställa ut:)

Efter lite panik osv och nästan jag bad om ursäkt och att jag återkommer nästa år istället så dök min ängel Therese Hasselberg upp.. Phu.. min räddare i nöden. Det var så skönt att hon bara sa "lugn Helene, detta fixar vi" och så gick hon bara in och ordnade till mina alster med hammare och spik, och trolleri trollera så var det bara så underbart härligt klart! 

Och mycket beröm fick hon för att det var det snyggaste utställningshörna de hade sett:)

Och den blev bra! På lördag kommer jag stå där i mina knallgröna strumpbyxor, desigualkjolen, svarta pjux och svart topp och yoyoarmband i grönt och vara sååå stolt!

Tusen tack Therese!

Imorgon är det dax för ett arbetspass och sen kommer syrran Susanne. Det ska bli så kul!

Ha det så gott vänner och kom gärna till utställningen som är på Brukshotellet, Skoghall här på Hammaröá!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar