söndag 26 augusti 2012

Nu närmar...

.. utställningen sig med stormsteg. Börjar bli riktigt nervös..
Och då är det bra att sitta vid symaskinen och göra lite Ufon för att varva ner.
Den här toppen låg halvfärdig sen förra året och nu sydde jag på en vit innerram och sen fyllde på med den bruna utanpå.
Tror det blir en fleecebaksida på den här, det är så himla gott.



Sen tog jag sydde den här väskan som jag har velat gjort jättelänge men inte fått tiden att göra den. Men nu så..


Så masigt när jag inte kan vända bilderna längre.. Måste ta ett "snack" med min sambo som har varit på min dator.



Den här lilla scrapväskan gjorde jag igår kväll och grundmönstret är från Anni Downs bok.


Och en liten groda hälsade på oss idag.. dom ser man inte för ofta längre.. alldeles för många ormar här som käkar upp dom.


Igår var jag till Hammarös ryttarförening och kika på hopptävling. Och där fanns Emelie med sin snygga häst och gjorde ett par snygga rundor. Hon är en "gammal" träningskompis i hoppning till mig och vi hade så fantastiskt roligt på träningarna. Ja, hela gruppen hade ju det givetvis.. Tränaren Alexei Smirnov från Lidköping hade nog oxå väldigt kul med oss, han återkom då ialla fall varannan lördag:). Åh va vi skrattade igår och hon fastslog att jag visst fortfarande var helt "galen" människa och enligt hennes pappa hade jag visst blivit en riktig Hammaröbrutta?!... ha ha ha.. helt underbart galna tycker ju jag att dom är.

Nä, Muu på dig Emelie och sluta sjung lilla snigel och sätt fart istället.. Kram på dig!

Hoppas att ni blir många som kommer på konstrundan här på Öá!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar