måndag 20 augusti 2012

Ö-konstrundan på G...

Och där ska lilla jag vara med. Det ska bli jättekul att få hänga upp mina alster, både egna designade och andras.
Den här kjolen har jag tänkt att ha på mig  i alla fall... visst är den snygg.

Ett litet kort på vår katt Diamant.. så härlig och lealös katt och en kopia på Filippa när det gäller sättet att vara på:).


 Här kommer lite tjuvkik på vad som kommer att vara med på utställningen.. 


Ett kuddfodral  från Anni Downs bok som jag gjorde idag.


En egen designad gympapåse till...



Egen designad babytäcke som jag använda tyger ifrån www.annasbatik.com
och som jag vadderade med svensk ull så den blir varm och skön.



Och här är en av mina egna väskor med.


Ökonstrundan här på Hammarö är den 1 och 2 september och börjar kl 12 och slutar kl 17 båda dagarna.

Man kan ta sig först till Hammarös sockenstuga för att se ett av alla deltagarnas alster och se vad man vill åka runt på och kolla.

Själv håller jag till på Brukshotellet, Skoghall i ett av de fantastiska rummen.

Så ska ni en tur till Karlstad för Ikea ir så ta mer än gärna en tur hit till oss på Hammarö.

Är det något ni funderar på så maila bara till mig.... 

Kram 
På 
Er 
Och
Hoppas 
Att 
Vi 
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar