torsdag 29 mars 2012

Koppar och mm..

Äntligen lite ork och tid för att blogga lite:).. Blev lite för trött i söndags... Träffade bästaste Anna och Jessica för första gången i år... Anna hade med sig så många fina balityger som mina quiltkollegor här i stan fick med sig hem.. eller ja.. nåja.. inte allt men 72 meter ialla fall:)




Här är det där koppprojektet som en del av oss i Solstaquiltarna har haft.. Dessa koppar har jag fått av dom.. fattas bara två.. men de kommer snart.. Jättefina eller hur.. Det ska bli en köksbonad har jag tänkt...




Och här är en pyttedel av de vackra tygerna från Bali.. dessa valde jag till mig...





Sen är det ju frågan om vad jag ska sy utav dom... men det är ju en annan femma.. klappar ialla fall på dom dagligen:)





Dessa fina Cupcakesbommar har jag tänkt att göra... detta är Januari och Februaris bommar.. visst ser dom läckra ut...







Och här är min blivande bästa symaskinspolare.. eller rättare sagt overlockpolare:).. Nu ska det tränas oh provas sömmar ialla fall.... Ska bli riktigt kul när jag nu ska hinna... Har ju inte sytt en söm sen i måndags....


Imorgon kommer världens bästa Tomas, min 19-åriga son, hit över helgen.. ska bli hur kul som helst... Blir taccos till fredagsmys och efter ridningen på lördag blir det Emil i Lönneberga-teater nere i stan för småflickorna:)...


Igår var det APT-möte på Score, bowlingen nere i stan och en härlig cesarsallad... Och ni som känner mig vet ju att jag är en mycket målmedveten och fokuserad tävlingsmäniska. Inte att jag är en dålig förlorare men jag vägrar förlora:)... Mycket trevligt blev det alltså...


Nä, eftersom jag känner att en förkylning är på gång oh är rätt sliten så är det slutbloggat för ikväll...


kram på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar