söndag 18 mars 2012

Har mest ....

myst med barna på fredagen och då tittade jag knapp in i mitt syrum... Vi började med en trolldeg...




Så här fina prinsessor och tuppar blev det... Nu skulle dom bara in i ugnen...



Och medan dom var där och torkades tog vi en prommenad innan dom fortsatte med sina vackra fjärilar



Den övre är Filippas och den som är under har Tuva gjort:) Visst blev dom fina!!






Och så här underbar blev prinsessorna och tupparna med lite färg....







Men på lördagen sydde jag.. lite ialla fall.. var ju först till ridskolan där flickorna drillades i tillbakavolter... Det är ju lite kruligt med att rida halv apelsin och sedan en banan:)... men men de fixade dom jättebra till slut.. Sen var det lördagsgodis till flickorna och sen hem och fixa lunchen till dom... Jag hann även med en rask promenad med de satt och såg film... Är så sugen på att springa men mitt högerknä kommer nog inte bli glad på mig:(...



Min egendesignade väska sydde jag färdigt oxå och den blev jag jättenöjd med... Sen fortsatte jag med några rutor med kaffekoppar på som vi har som projekt i Solstaquiltarna där vi syr en kopp till varje person som är med i projektet.. Det ska bli en bonad som jag tänker ha i köket sen...


Och idag kommer äntligen ÄLSKINGEN hem!!! åh som jag ska kramas...



Kram kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar