torsdag 15 mars 2012

Jag har fått dille...

på Modas kollektion Pom pom de Paris.. den innelhåller så ljuvliga tyger... mjuka och sköna... Och här är en egen designad väska på väg att färdig...



Här har jag skurit till modellen.. och jag tänkte att himmel hur blir detta...



Här har ena fodret fått sin ficka på plats.. tyvärr fotade jag inte andra fodret ficka...




Här har jag sytt ihop ytterdelarna....






Och så här blir den färdig:)... Har inte sytt fast handtagena än... Knappen hittade jag på Olssons Tyger här i Karlstad.. den är så ljuvlig... Den här väskan blir bra att ha vattenflaskan i när jag tar enmilarspåret:)...




Annars har den här veckan varit fullt upp med jobb och sjuka barn.. Tack gode gud att farmor finns.. hon har städat och fixat med barna hela dagarna medan jag har jobbat, sytt och promenerat... Medan Dennis är i Italien och glänser i backarna.. Ja det är bäst han passar på för på söndag kommer du hem.. hör du det älskling.. Hem ljuva hem ska du då:)..


Igår fick jag en Jelly roll ifrån Usa och jag hoppas jag får den andra imorgon:)...


kram kram kram







5 kommentarer:

  1. GUuuuuud vvad ljuvlig!! Först tänkte jag åhh en toalettväska utan handtagen vill jag haa men nu vill jag ha väskan med!! Ge mig..

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja det är jag Yvonne som är anonym... ville ju inte ta min webbadress så jag fixk ge upp o ist va anonym.. It´s me sis!!

    SvaraRadera
  3. Jamen om jag ger dig den vad ska jag då ha min vattenflaska i...

    SvaraRadera
  4. I en ljuskrona;)el min gamla svarta väska..

    SvaraRadera
  5. Vilken ljuvlig väska!!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera