fredag 25 januari 2013

Slutet av årets...

 
första månad... och jag har faktiskt hunnit med massor! Toksytt väskor, quilttoppar, skurit till nya tyger till nya toppar... 
 

                                          fräsiga katter...
 

                                                                  
                                                                      solrosor...
 


och lite pompom de paris...
 

 
och här är ett nytt litet projekt som jag försöker mig på.. hm.. ska bli spännande att se vad detta blir...
 
Sen har jag ju som sagt sytt lite remsor som jag sen har skurit i kvadrater och nu ligger de till sig lite... rutorna alltså :)
 
Och så vart ju min familj med barnbarn och kompani varit till Sälen i några dagar... ja.. någon fjällmänniska har jag ju aldrig påstått att jag är.. som tur är... Men barna och sambon älskar det så jag biter ihop, står ut i fyra dagar och när jag har kommit hem låser jag in mig i mitt syrum och gasar.......... Den här gången vart det ju inte för illa eftersom jag fick mysa med mina barnbarn oxå :)
 
På söndag ska jag träffa två personer som jag aldrig har träffat i hela mitt liv.. trots släktskapet.. och det ska bli sååååå himla kul..
 
Ni som läser min blogg.. kika gärna in på mina bloggvänner till vänster oxå.. de är hur duktiga som helst...
 
Trevlig helg
 
kram kram
 
 

3 kommentarer:

  1. Oj vad du legat i ;) Finfina saker!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Det var trevliga väskor som Du har sytt i olika "framtoningar". Det är ju så kul att kunna variera sig på "väskfronten" när man ska iväg någonstans, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Mycket fina saker du gjort!

    SvaraRadera