söndag 3 februari 2013

Nytt fräscht projekt...

..har jag börjat med.. efter den här nessen som jag sydde när jag vart hemma och sjuk.. så där jättemycket orkar man ju inte :(
 
 
Jag har som sagt börjat på ett nytt projekt.. en del av er känner igen detta men eftersom jag har såååååå nyfikna syskon tänkte jag ber er vänner att inte skvallra vad detta ska bli.. okej?



Jag lovar att länka till den sidan som detta mönstret kommer ifrån när jag är färdig...
 



Vår och sommarhärligt blir det ialla fall...
 



Lite flygande gäss till äpplena passar ju utmärk...
 


 
Har börjat på nästa moment.. jättekul...
 
Igår kom min syster Susanne och hennes man hit på middag innan de skulle på konser nere i stan. Det var behövligt för mig att få träffa syster! Gör så gott i själen...
 
Idag var det meningen att jag och min familj skulle åka till världens bästa Rebecca, mitt barnbar, som fyllde 6 år i fredags... men Filippa har värsta öronvärken och Tuva värsta förkylning.. så det vart bara att lägga presenten på postlådan och så prinsessan får paketet ialla fall....
 
 
Om en stund ska jag åka och hälsa på mina brorsdöttrar Veronica och Rebecca.. för första gången.. ska bli underbart roligt....
 
 
Kram på er därute i solskenet, och vissa är ju på spa har jag hört :)
 


3 kommentarer:

  1. Jag tycker att Du sytt en tuff necessär med ett fint motivtyg på!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Jag är sååå imponerad av det du gör! Tack för inlägget på min blogg. Det är Gunnel från Ed på bilden, min svägerska, känner du henne?.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oja Edith, Vem känner inte underbara fotografen Gunnel i Ed :) .. Hennes son Ulf är min gamla klasskamrat.. Så liten världen är... Hälsa henne så gott...

      Radera