onsdag 30 mars 2011

Lite sne och vind .....

Nu har jag hängt upp hönan i hallen:)
Och här är ägget som jag gjorde igår kväll...... Det är från Tildas andra påskbok iden och mönstret kommer ifrån..
Har nu även skickat efter tyg i USA, läskigt för det är första gången.. Fick bekräftat igår att nu var det shipped från over there så nu är det bara att vänta och se.. Beställde 2 st charmpacks och med frakten så gick det på 155 kr?.. Här i Sverige kostar 1 charmpack med samma storlek och antal rutor 140 kr + porto.. Nu fick jag 2 för samma pris MED porto.. helt sjukt billigt... Mina andra polare har oxå beställt före mig och redan fått hem sina så hoppas att jag får dom fredag alternativ början av nästa vecka... Vill passa på att berätta att våran Ela, ni som är i quiltvärlden vet ju vem hon är, har kurs hos Lapp-elisa ... Rekommenderar verkligen att gå på kurs i Lennartsfors där det är helt ljuvligt att bara bo, och sen ha tillgång till hennes syrum och affär är helt underbart.. man vill inte åka hem så man kanske skulle varna istället:)... gå in på www.lapp-elisa.com Väl värt ett besök! Nä kram på er nu ska jag fortsätta med att sy lite påsk- och vårsaker tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar