lördag 28 november 2009

Vilken resa...

och vecka... Som ni ser så har Anette svalt en till fotboll sen sista inlägget:).. Är det någon som tror att hon går ända till Nyårsafton? Inte jag:)

Efter en jättetrevlig helg i Tanum så blev det ett och annat stopp i Ed.. först ut var min snälla mamma som gav mig både lite kött, hennes goda inlagda gurka och en ljuvlig paradisgeleburk som försvann i ett nafs:)...
Sa hej till mina ex-svärföräldrar som är så underbara och snälla som lät Anette låna farmors bil och så blev det fikastund hos mina goa kompisar Anna-Carin och Jessica.. många långa kramar blev det... Det hann bli både mörkt och regnigt när jag fortsatt min färd hem med småflickorna som är jättesnälla på att åka bil:)

En hård arbetsvecka med långa dagar blev det för mig som jag tyvärr inte orkade hela vägen ut.. fredagen blev det spränghuvudvärk och helt slut.. men som tur var hade ju jag fått hit min son Tomas på besök på torsdagen:)..

Idag har det blivit lite julmarknad på Lövnäs Sockenstuga, Gengåvan på Våxnäs och tre sorters kakbak.. så nu är jag trött igen:(... I onsdags tog jag vaccinet mot influensan och lämnade nytt blodprov för njurröntgen som ska bli på tisdag kväll...

Och imorgon blir det kalas.. alltså har jag inte hunnit med något handarbete den här veckan:(...

Ha en fortsatt trevlig adventshelg

kram
Helene

1 kommentar:

  1. Oj vad snärjigt du haft det. Jag tror oxå att det blir bebis innan nyår.Hoppas du får en bra vecka.
    :-)

    SvaraRadera