torsdag 19 november 2009

Tomorrow...


we goes to... Tanumshede:)... Åh vad det ska bli roligt att få träffa min underbara höggravida dotter.. Har inte träffat henne på en månad nu tror jag. Det är nackdelen att ha flyttat så långt bort, men som tur är så är det ändå så pass nära att jag faktiskt kan komma till henne på drygt 2 timmar. Hon fyllde 19 år igår och därför passar jag och småflickorna att åka ner. Vi ska dock sova hos min syster Birgitta och hennes lilla familj som oxå bor i Tanum.
Jag har sytt en ängladuk, grytlapp med ängel och så ska hon få några röda och vita linnehjärtan. Eftersom hon har flyttat till en lägenhet nu så ska vi ta och göra en liten affärsrunda på lördagen så vi kan fylla på lite som hon och hennes familj behöver.. alltid fattas det något när man får ett eget boende:).
Idag har min småflickor fått influensasprutan och det gick hur lätt och smärtfritt som helst, men tyvärr har Tuvas arm svullnat lite nu på kvällen och jag hoppas att det inte blir något mer. Jag är inringd på jobb nämnligen och behöver få jobba lite:)...
Och min kära sambo som fyller 40 år idag har fått sin kycklinggryta serverad och en glasstårta på det. Och så får han spendera hela helgen med egen tid... det är på tiden att han får det.
Och förresten, trodde ju att jag skulle kunna vara med på årets julmarknad här på Hammarö, men tyvärr var det fullt, så jag har lämnat bort mina saker till affärer istället. Det funkar ju det oxå:)
Nä, kram på er, nu måste jag packa färdigt!
Ha en mycket trevlig helg, det ska jag ha:)
Helene
Eftersom jag har arbetat hela veckan så har det inte blivit något handarbet mer än det till Anette... och det blir rakt då inget i helgen heller.. men sen så..

1 kommentar:

  1. Hoppas du haft en super mysig helg och att du får en fin vecka!
    :-)

    SvaraRadera