tisdag 14 maj 2013

Oj va trött....

jag har varit.. gääsp!!! Denna trötthet slutade med att jag hamnade på sjukhuset med endast 85 i Hb :(.
Jag måste ha varit en drömpatient för dom ialla fall för jag sov mig igenom all väntetid... De kom o putta på mig ibland och jösses va jobbigt det var. Men men.. nu käkar jag dubbel dos järn och drinkar blutfsaft i mängder. Så nu börjar jag piggna på och orkar jobba igen. Men symaskinen har fått väntat ganska mycket.
 

Lite har jag sytt, bl a har jag fått ihop toppen på Tuvas sängtäcke.. tog lite tid..... Älskar denna kollektionen som heter Gypsy Girl från Moda!
 


Hittade en liten film med barnen som åker häst o vagn hos Tuvas bästsis! Detta är från tidigt i våras någongång och det var ganska halkigt.
 
Filippa är med i klassfotbollen och det är kul.. dom är jätteduktiga!
 
Annars går väl att sin gilla gång, även om det nu går vääääldigt sakta! Pysslat lite i trädgården o växthuset men som sagt.. jag är fortfarande trött!
 
Så nu ger jag upp för denna gång ;)
 
kra mkram kram


4 kommentarer:

  1. Roligt att läsa att du kryar på dig!!Kramar från Bambi

    SvaraRadera
  2. Jag tycker precis som Dig att det är underbart vackra tyger som Du håller på att sy Ditt sängtäcke i!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Hoppsan!
    Då får vi hoppas att du kryar på
    dig nu!!!
    Tygerna är jättefina!
    Jag sydde en scrapsbetonad kvilt av min LayerCake.
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren hos mig!
    Tänkte väl att det var du och lite detektivarbete så hittade jag dig!
    Stor Kram//Maja

    SvaraRadera