torsdag 14 februari 2013

Mest bara hållt på

och sytt på Bonnet-projektet.. det är väldans kul med alla olika motiv...
 
 
Lite muggar, löv och vantar passar ju bra på en frostig, solig höstdag...


 
Och lite Winter Tinkle stars..
 



Och en stugs är ju skönt att gå in och värma sig i....
 




 
Detta är nog mitt favvohus... Tänk om man fick lov att måla våra hus som vi ville! Undra hur just DITT hus hade sett ut då...
 
Idag är det ju Alla Hjärtans Dag och den firade jag o Filippa med att vara på sjukhuset och tömma hennes öron på gegg.. meningen var att hon skulle få nya rör men av någon anledning valde läkaren att inte göra detta.... Jag hoppas verkligen att detta inte blir något mer nu för då kommer ju inte jag vara glad ialla fall...
 
Och inte Filippa heller förmodlingen...
 
Måste fråga er en sak... Brukar ni ställa in matresterna kvar i kastrullerna rätt in i kylskåpet? JAG gör det defenivtivt inte det då jag inte fattar varför man inte lägger  matresterna i tex matlåda och antingen äter man dagen efter eller tar med till jobbet.. möjligheten finns ju att man kan frysa ner oxå... Men kastruller i kylskåpet är jag allergisk mot!!! Ialla fall om det står i kylskåpet i det hus jag bor i... Åh det där var skönt!!!
 
Imorgon fyller bästaste Tuva 8 år!
 
Hörs mer...
 
Kram
 


1 kommentar:

  1. Visst är det kul att sy dessa block. Jag har bara sytt några till ett täcke, men kommer att återkomma till dem.Perfekt för scraps också.

    SvaraRadera