tisdag 26 april 2011

Min underbara helg:)

Här är det två påsktjejer på väg till dagis... Sen på eftermiddagen tog vi bilen till Åmål och sen vidare med buss till Ed. Där hämtades vi av min syster Susanne, som vi sov över hos till på långfredagen. Vi blev bjudna på härlig påskmiddag och sen blev vi skjutasade till Tanums, där min dotter Anette bor med familj:).. det var kul...


På lördag åkte jag och min syster Birgitta till Emil och Pacharas vackra bröllop i Högsäter. Där träffade vi många av mina syskon och andra mycket trevliga människor, vissa har man inte träffat på många många år och det var extra roligt att få träffa dom. Tackar samtidigt Emil och Pachara för en underbar solig dag:)... Lycka till och ta hand om varandra....


På söndag drog vi till en lekpark med alla barnen... här är Rebecca, Dennis, Tuva och Filippa som gungar....





Här är det Christoffers tur att gunga och det gjorde han med sin mamma, pappa fick gunga på:) Vi passade även på att åka ner till Grebbestad en sväng till Sportshoppen där både jag och Dennis fick lite springkläder:)...







På måndagen åkte vi hemåt med ett långt stopp hos flickornas mormor... mormors kakafat diggade flickorna mycket:)..

Mycket trötta anlände vi ialla fall till slut hemma på Hammarö.. en intensiv men rolig påsk:)



Kramar





1 kommentar: