måndag 24 juni 2013

Dagens jobb....

gjorde jag i balityger från Annas butik i Ed!
 
 
Jag satte en fleecefilt bak och sydde dit en mörkgrå lukkekant och i färdigt mått blev den 130 x 160 :)
 
Och nu har jag börjat att göra en väska, typ slöjdpåsmodell med botten. Den ska Filippa få i födelsedagspresent på fredag och tanken är att hon ska ha sina Petshops i den och inte överallt i huset.
 
Idag har det varit lite blandat väder här på Öá och vi hann med årets första bad i Vänern emellan regnet.
 
Hoppas att ni andra har hunnit göra lite kul idag oxå!
 
kram kram

3 kommentarer:

  1. Härlig quilt och mysig att svepa runt sig på kalla sommarkvällar!!Kram Bambi

    SvaraRadera
  2. Det var en fin quilt som Du sytt, tycker jag. Ett tufft block Du har använt Dig av. Det har jag inte sett tidigare.

    Dollandesign

    SvaraRadera