onsdag 14 november 2012

Sicken höst...

det har varit... regn mesta tiden...
Och vi har äntligen fått upp innertaken både i syrummet och badrummet.. Det inbyggda skåpet är nästan färdigt och taket i syrummet är vitmålat och tapeten är inköpt. Så nu är det bara resten kvar:)
 
 

 
Och lite sol blev det väl någon dag här i mörkret.. Visst är han vacker vår Diamant? Och en riktig hannekatt kan jag lova.. så bekväm får man bara inte vara tycker jag som han är.
 


 
Denna quilt hoppas jag ska bli klar innan jul.. Jag har inga stora förhoppningar på det men ger tiden en liten chans.. mycket man vill göra inför undervara vackra jul.
 

 
Halloween hann vi med i höstrusket och den helgen firade vi med Anette och bästaste barnbarna! Härligt med sådant besök och snart ska vi ner till dom. Anette fyller 22 år (fattar inte var tiden tagit vägen) och den ska vi fira. Ska bli så roligt att få träffa mina nära och kära och vissa har jag inte sett på jättelänge.. jag kommer garanterat gråta en skvätt..
 
Tomas har oxå varit här en sväng och flickorna bara älskar honom.. eller om det är hans Ipad:) Svårt att veta det där.. antagligen båda två.
Jag har jobbat mycket mindre i höst.. har lixom tappat orken.. misstänker att det är att jag är trött efter detta årets alla missöden med löss och hus. Men nu börjar jag ta form igen..
Nä, nu ska jag försöka komma i säng strax så jag orkar upp imorgon för bus hela dagen.. Vilket underbart jobb man har..
 
Kram kram
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar