söndag 15 april 2012

Usch fya mig

.. vad det är synd om mig..., Jag har inte försvunnit men nära på.. Influensa är inget att leka med kan jag säga.. Fortfarande helt skakig, värk i leder och en otrolig urjobbig och konstig huvudvärk...

Det får tyvärr bli hemma några dagar till för nu måste jag bli frisk.. det är femte omgången med sjukdom för mig detta året?!!!

Idag har vi, Solstaquiltarna, sydag som jag fick hoppa över.. det närmaste jag orkar med är att klappa lite på mina tyger.. sen är det liggläge igen:(...

Så nu hoppas jag att jag hinner bli tillräckligt frisk till nästa helg då jag, Anna och Jessica har bokat hos Lapp-elisa i Lennartsfors för en syhelg.. vårt projekt är att vi ska sy en quilttopp av en Jelly Roll och valfritt tillägg av andra tyger... Kravet är att att toppen ska vara färdig på söndag innan vi åker hem....

Idag plockade jag årets första fästing på Filippa.. den stackarn är väldigt utsatt av dessa odjur...

Nä, ville bara rapportera om att jag fortfarande lever...

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar