onsdag 7 oktober 2009

Jaha....

Då har jag oxå hamnat i bloggarnas värld...

Min blogg kommer nog mest handla om livet här på Hammarö och mina alster:)

Kan ju börja med att berätta att här på Hammarö är det jättefint... fast jättedåligt med vickjobb:( Fast idag ringde de äntligen in mig på en skola... Jag blev så glad att jag glömde fråga om sluttid pga dagis:)

Filippa har somnat framför Pippi:) och på tal om den sötnosen.. trodde ju att hon kanske skulle börja tala värmländska.. men inte Filippa inte... Stockholmska ska det vara enligt henne... Tur att Tuva är ordentlig ialla fall:)

Har även hittat en quiltgrupp, Skogsstjärnorna, som träffas varannnan onsdag.. Yes!!
Vi har redan varit på inköpsresa hos lapp-elisa i Årjäng.. och det var jättespännande... himmel va me tyger...

Nä nu ska jag greja med inställningar och sånt..

Ha det!
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar