söndag 13 maj 2012

Sen sist...

Två av dessa underbara kattungar har vi tingat som bor hos min mamma.. 



En svart och en beige, den ligger under den grå till höger...





Förra söndagen var vi till kyrkan för Maria konfirmerade sig och så här fin var hon... 



Igår var det en massa trädgårdsarbete, bl a grävdes en Astrid Lindgrens ros och en vit vinbärsbuske, Vit Jätte. Lite jordgubbsrens och ridskolan hanns med oxå.



Och idag blåste det alldeles förmycket för mig så jag sydde mig en topp som ska blir en sommarpläd. Nu måste jag bara fixa en ram och helst vill jag ha den i blå.. Skickat en bild till lapp-elisa för råd...



Mönstret var superlätt och finns i boken More layercakes.. 


Nu väntas en ny arbetsvecka på bästa förskola:)


Vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar