lördag 11 februari 2012

Ett skepp kommer lastat....

... människor och farmor som Filippa har räddat ifrån det stora havet.. Detta är en unge med världens härligaste fantasier och har kommentarer som får en att vika sig dubbelt av skratt:)

Här är ett mysigt kort på småflickorna uppe på Hundfjället.... Vi hade supertur med vädret... endast -32 på lördagen som sedan slog om till +2 och strålande solsken i backarna ett par dagar senare...


Här ser ni några underbara alster av Tuva.. Ugglan är såååå fin och katten är så perfekt sydd av hennes små fingrar, knapp 7 år gammal:)
Kjolen har jag sytt av tyget Hometown by Moda som jag har handlat hos www.lapp-elisa.com och den ska min Tuva få i 7-årspresent på onsdag....

Lite sammetsband, spets och svampband köpte jag på Handelskompaniet i Sälen.. Vilken affär!!! Älskar verkligen att gå och strosa, klappa och känna på deras grejor...
Och så kom det lite tyg förra veckan från butiken Quiltpassion i Mörarp som tyvärr har fått stänga ner pga sjukdom:(.... Hoppas att det inte är för allvarligt och att Åsa, ägarinnan, kommer tillbaka....
Nä, nu ska jag fortsätta att städa inför Tuvas barnkalas imorgon:)
Kram på Er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar